streda 20. mája 2015

Pohľadnica do Kanady

Tak a prepadla som pohľadnicovaniu úplne...
Povinnosť poslať pohľadnicu na náhodne vygenerovanú adresu sa zmenila na úsile maximálne vyhovieť zberateľským požiadavkám adresáta a ozvláštniť zásielku peknou známkou, nálepkou, pečiatkou...

Náhoda je náhoda a tak sa stalo, že bola pre mňa vybratá adresa Tunde z Kanady. Čuduj s svete, venuje sa mixed media tvorbe a nepohrdne pohľadnicou vytvorenou touto technikou. 
Nie som veľký nadšenec patlania, kydkania, mirnix-dirnix machuľovania, ale dala som sa do toho..:-) Nepoužila som síce vychytávky, ktoré mixed media svet ponúka, ale čo dom dal je na pohľadnici.

Dúfam, že Tunde bude spokojná.



















Happy postcrossing!
https://www.postcrossing.com/

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milý komentár. :o)