nedeľa 18. januára 2015

Stolový kalendár - januárova challenge

Môj úplne prvý blog...


Po Vianočnom zhone, dozrel čas, a prišlo na rad tvorenie aj pre našu domácnosť. :-) Z hrôzou som si uvedomila, že na seba zabúdam a v skutočnosti doma nič z mojej dielne nemám.

No a keď už, tak prečo to neurobiť v zmysle januárovej challenge.
Pravdupovediac, nie som stavaná na veľké projekty, ale tento mi išiel akosi podozrivo rýchlo od ruky, a tak sme sa všetci dožili aj konečného výsledku. (Niekoľko nedokončených projektom mám v šuflíku...)
Použila som krásny materiál, ktorý (keďže som poslúchala) mi minulé :-) a tieto Vianoce nadelili moji blízki.
A tak vznikol stolový kalendár na rok 2015, ktorý každý mesiac prinesie povzbudenie, zamyslenie, predsavzatie...

Krásny rok 2015, plný dosiahnutých cieľov, prajem aj vám všetkým. :-)

A po ukončení súťaže mám toto:


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

Ďakujem za milý komentár. :o)